top of page

הפעם הראשונה שלי ב... דיאגו סאן

דיאגו סאן זה המקום הכי חם כעת, והמקום שהכי תתקשו לשריין בו מקום לישבנכם. גם באמצע שבוע עמוס כאן עד אפס מקום, כולל רשימת המתנה ארוכה עד השעות הקטנות של הלילה. לא תמצאו כאן אוכל שיפיל אותכם, לא תמצאו כאן את הקוקטיילים הכי טובים בעיר. מה כן תמצאו כאן? אווירה מגניבה קהל צעיר, תוסס ושמח, (וויב שהתמקם אצלי בין פורט סעיד לקפה אירופה) מחירים לא גבוהים וים של השקעה ומחשבה בפרטים הקטנים שתופסים ומגניבים אותך. זה מתחיל בשם המדוייק והכה מנומק של המקום, ממשיך בקבלת התפריט - שאותי אישית כמעצבת גרפית ממש העיף-מהעטיפה בורוד זוהר, חתול המזל הסיני, הצילומים מהמשטר הקוריאני, והשילובים בפנים בין אימאג׳ים ופונטים. את ים הפרטים בעיצוב החלל צריך פשוט לראות, (לא אוהבת לתאר דברים ויזואלים) והשירותים מקבלים כאן כבוד עיצובי שהוא ללא ספק גולת הכותרת. בקיצור החברה שעומדים מאחורי דיאגו סאן יצרו קונספט שלם ומנומק, אין כאן החלטות שרירותיות, יש כאן ירידה לפרטים וחשיבה מחוץ לקופסא וזה מרענן ומוערך. האוכל אינו מסעדתי, כמו המקום הוא כייף ומגניב ומשלים את חווית לגימת הקוקטייל. למי שעוד לא שמע הקונספט של המקום הוא שילוב בין קוריאה למקסיקו, תמצאו כאן לחמניות באנס אסייתיות לצד טאקוס מקסיקני,( במילוי עוף, בקר, פורק) קוקטייל המכיל סאקה לצד מרגריטה. גם לאחר שנה שהקוקטיילים שברו שיאים ושתיתי קוקטיילים הזויים ומוטרפים עדיין לא חשבתי שאשתה קוקטייל על בסיס ג'ין עם סלרי ביטרס ועלי סלרי ועוד אבקש לחזק את טעם הסלרי. פעם הבאה הולכת על המרגריטה עם השימשיה.

רציתי לטעום משהו שאין בשום מקום אחר, לא קלאמרי מטוגן או סביצ'ה מהתפריט ולכן הלכתי על הקוריאן נאצ׳וס- חטיף אסייתי (חטיף משקית כמו הבמבה שלנו) בטעם שרימפס (לא באמת) עם סלסה עגבניות, גבינת צ׳אדר, שמנת חמוצה וחלפיניו כבוש. באמת שהייתי שמחה למנצ׳ס את זה כל ערב מול הטלויזיה.

בהמשך הלב אמר באן (לחמניה מאודה רכה) עם פורק בלי (בטן חזיר) אבל הברמן המליץ על הבאן צ׳יקן טיקה מסאללה עם מנגו פיקלז ויוגורט ולי יש נטייה להיות קשובה למי שמפנק אותי בצ׳ייסרים... עוד מנת בר קלילה, טעימה ובעיקר כייפית והולמת את מהות המקום. ביס שלוק ביס שלוק ביס שלוק...

דיאגו סאן, המשביר 2, תל אביב

Recent Posts
bottom of page