top of page

הפעם הראשונה שלי ב... פימפינלה

פימפינלה מגדיר עצמו כבר ים תיכוני המתמקד במשקאות אניס ובמאכלי דגים ופירות ים.

הקונספט המייחד את המקום הוא היותו מציע משקאות המכילים אניס מכל העולם.

אניס ואני ממש לא חברים אבל אני והקלאמרי ממש BFF אז קפצתי לסלוניקי פינת נחלת בנימין לשתות בירה ולבדוק מה יש לפימפינלה להציע לי לנשנש לידה.

המקום חמוד ואני מאמינה כי חיכה להפתח בעונת הקיץ.

בר ארוך, קירות פתוחים, הרחוב מתערבב עם הבר, עם אופצית ישיבה גם בחוץ.

אוירה שכונתית צעירה, ברקע פסקול יווני, גליקריה זועקת פני מלאך, מורגש שהצוות עוד לא סגור על עצמו, קצת לחוץ, קצת מבולבל, קצת לא בטוח איפה זה שולחן 4, כמה הנחה לתת לחברים של הבעלים ואם מותר להוציא צ׳ייסרים ליושבי הבר... אני באמצע הבירה שלי ממתינה לנשנוש הראשון שהזמנתי. תפריט האוכל מצומצם עד מאוד, סך הכל 5 מנות מציעים בפימפינלה: הרינג שנכבש בשוק לוינסקי הסמוך, קרפצ׳יו מוסר, קלאמרי פריך, דגים מטוגנים עם טוגנים וסלט שוק. אליהם מצטרפים מספר ספיישלים יומיים מתחלפים. רואים שכל מנה מבודלת בדרך הטיפול בדג, כבישה, טיגון, דג נא... רעיון נחמד. אין לי שום בעיה עם תפריט מצומצם, מקום יכול לחיות על מנה אחת ולו שתיהיה מוצלחת על מנת שיחזרו בשבילה. כששאלתי את המלצרית מה הכי טעים, היא המליצה על הקלאמרי הפריך, אני אוהבת להקשיב לעצות הצוות. מנת הקלאמרי הפריך מוגשת עם סלטון (שונאת את המילה הזאת) של עלי אורגולה, שומר ותפוז ובצד מטבל יוגורט. (42₪) המחיר היה נראה זול אבל זה לא ממש משנה כי זו הייתה מנה בינונית וסתמית.

הקלאמרי היה גושי וצמיגי כזה שלא כייף ללעיסה. גם מנת קרפצ׳יו המוסר (32₪) המוגשת עם אורגולה, פרוסות מלפפון חתוך לאורך ופרוסת חלה לא הצטיינה, אוכל לא טוב, לא רע, בעיקר סתמי ולא מרגש. נותר לי להנות מהבירה, הפסקול היווני והאווירה הטובה.

שורה תחתונה- מקום חמוד מאוד לשתות דרינק עם חברים, עם אניס או בלי אניס באוירה שכונתית. מצאתי אחלה בר אבל לא בר אוכל.

פימפנלה, נחלת בנימין 115 פינת מטלון, ת"א.

שעות פתיחה: ראשון - שישי 10:00-01:00

Recent Posts
bottom of page