top of page

ביקורת עסקית | הוטל מונטיפיורי

עדיין מחפשת מקומות שייכנסו לי לטופ העיסקיות השוות. מה זה עיסקית שווה עבורי? מחיר שפוי שנותן תמורה יפה כלומר במחיר העיקרית, ראשונה טובה ורצוי גם שתייה לבחירה ולא רק מיץ גזוז. תפריט מגוון הן בראשונות והן בעיקריות, להמנע מהתחושה שבגלל שזה עיסקית חוסכים עלייך ומציעים לך מנות קטנות בגודלן או נמוכות ברמתן מבערב. ובנוסף לאוכל והמחיר, פרמטר טיב השירות והאוירה במקום. שעת צהריים היא שעת פיק במסעדות, עומס על המלצרים ועל המטבח יוצר לעיתים זמני המתנה ממושכים, בלבול בהזמנה, המתנה ארוכה למפית, רוטב או כל בקשה, ובנוסף עומס במסעדה הגורם לרעש והמולה הפוגעת בארוחה. לא קל להכנס לטופ 5 העסקיות השוות שלי, למעשה אני במירוץ למציאת מקומות שייכנסו לשם. עד כה נכנסו לרשימה המומלצות שלי פסטל ואדורה.(ששמועות אומרות שקרבה לקיצה לפחות בפורמט המוכר)

בהוטל מונטיפיטרי צהריים המנות העיקריות הן אותן מנות מתפריט הערב, באותו המחיר שתשלמו עליהן בשעות הערב תקבלו מנה ראשונה, שתייה לבחירה ואף קינוח קטן ושווה (שלא ניתן לבחירה). המנות הראשונות מתחלפות מידי יום ומגיעות בתפריט יומי נפרד יחד עם הספיישלים היומיים בעיקריות.

את המנה הראשונה הקדימו 2 מקלות לחם פלוט לבן (מקל בגט מוקטן ופציח יותר), עם מטבלי חמאה ושמן זית מתובל בפלפל חריף. כבר צעד ראשון מוצלח בארוחה.

מתוך 4 אופציות במנות הראשונות בינהן מרק גספצ׳ו וסלט עוף ויאטנמי אני בחרתי בקוקטייל שרימפסים.

3 שרימפסים קרים ועסיסים, שתי מקלות קרקר מתובל, קוביות אבוקדו ועגבניות שרי חצויות.

ביד אחת שריפס, ביד שניה הלחם, פעם טובלת בחמאה, פעם בשמן השיפקה המעקצץ. רגע הפה מתרענן מקוביית אבוקדו, רגע משרי. עושר ואושר.

קצת התבאסתי לבזבז את המנה העיקרית שלי על שניצל אבל את מנת הדגל של המקום צלע החזיר עם הבייקון וגבינת המנצ׳גו אכלתי כבר מספר פעמים ורציתי מנה שלא טעמתי כאן ולכן הזמנתי שניצל עגל עם תוספת פירה (67₪.) השניצל הגיע בגודל מושלם, בעובי מושלם, בשר עגל עסיסי ומלא בטעם, שבבי ציפוי פריך. זץ מפלח הלימון לצד השניצל, תוספת פירה שאין כמוהו... חלק חלק. רוטב טרטר מושלם, צנצנת קורנישונים, חרדל חרפרף.

וואוו כמה פרטים, והכל מדוייק. ללא ספק הצמד ברודו הבעלים חשבו כאן על הכל למען חווית הסועד.

לסיום קיבלתי קינוח קטן של מרנג לימון מענג על תחתית של עוגיות חמאה עם נגיעת קצפת וגרידת לימון מסוכר. שוב סיום מושלם.

אסכם את הארוחה כאן כך: אני רוצה שהחיים שלי יראו כמו הוטל מונטיפיורי, שאתענג על כל רגע בחיי כפי שהתענגתי מכל ביס בארוחה. מהלחם והחמאה עד לקינוח לא הייתי משנה דבר...הכל כל כך נכון. אם זה עוד לא בור הוטל מוניטיפיורי נכנסה לטופ העסקיות שלי.


Recent Posts
bottom of page