top of page

ביקורת עסקית | ברטי

מסעדת ברטי נפתחה לפני כ-4 שנים ולהגדרתי היא פנינה שקטה שמתעסקת בדבר החשוב ביותר- אוכל ללא דופי, שילובי טעם חכמים ויד מעולה שנראית בכל מנה שיוצאת מהמטבח. מבלי להתקשקש במסביב לאוכל מצליחה ברטי להתבלט ולהציע משהו מעט אחר. היא מסעדת שף, אך לא מטבח עילי. היא מציגה עצמה כמטבל לבנטיני אך לא במובן הראשוני והמוכר. אין כאן המצאה של גלגל ועדיין מורגשת לטובה חשיבה מקורית ואחרת ולא העתקה ממסעדות מתחרות. בשעות הצהריים המקום רגוע, בערב אוירת הבר יותר משוחררת. אני כאמור הגעתי לעסקית.

כמו בהרבה מקומות, גם כאן העיסקית מתומחרת לפי המנה העיקרית. במחיר העיקרית הלקוחה מתפריט הערב הרגיל של המקום, תקבלו גם מנה ראשונה מתפריט יומי מתחלף וכוס שתיה קלה-לימונדה.

לפני המנה הראשונה מתחילים בלחם שחור עבה שמגיע עם צלוחית שמן זית וקרם פרש, זיתים ירוקים ושחורים מתובלים וחריף.

למנה ראשונה בחרתי קרפצ׳יו סלמון בויניגרט הדרים ופטה יוונית. טעמים עדינים ביותר, הסלמון מעושן בנגיעה ממש קלה-רפרוף והגבינת הפטה שטעמה חריף מתבלת את הדג בפירורים עדינים. ענוג ונפלא.

היות ויש לי חולשה לפסטות ובמיוחד מנות מקוריות עם שילובי טעם שטרם טעמתי, לאחר התלבטות קשה בין כל המנות שקרצו לי מתוך התפריט ויש הרבה כאלו בין בשרים, דגים, פסטות, מאפים ופירות ים, נסגרתי על מנת הפרפדלה, בשר טלה, הרבה שום, לימון, זיתים שחורים, צ'ילי חריף ועשבי תיבול. (79₪ שקובעים את מחיר העיסקית) יש שיגידו שהמחיר מעט יקר עבור מנה עיקרית של פסטה אפילו בעיסקית אך מדובר בשילוב קטלני של מרכיבים עזי טעם, השומרים כל אחד על טעמו וביחד יוצרים את אחת ממנות הפסטה היותר מעניינות ומתבלטות שאכלתי. כזאת שהטעם שלה נשאר לך בפה ובהחלט עושה חשק לחזור לאכול אותה שוב.

לסיכום- בברטי תמצאו את אחד מהמטבחים היותר מעניינים ומתבלטים בנוף התל אביבי.

פחות טרנדי, פחות לוהט, כל האנרגיות מופנות לאוכל וזה פשוט נפלא.

ברטי, קינג ג'ורג' 88 תל אביב

טלפון: 072-2512950

שעות פעילות: ראשון עד שבת 12:30-23:30

Recent Posts
bottom of page