top of page

הפעם הראשונה שלי ב... צ'יריפום

השבוע נפתחה צ'יריפום של זוכה העונה הראשונה של מאסטר שף - אבי לוי. מאז הזכיה הספיק אבי לפתוח את מסעדת "המוציא"בירושלים, שם מגיש אוכל אלג'יראי כשר ואת בית הכוון שהתמחה באוכל מהיר, בייתי בפיתה וכבר הספיק להיסגר בחודש האחרון לטובת הבייבי החדש של אבי והפעם בתל אביב. הנבואה שלי אומרת שאבי לוי וצ׳יריפום החדשה שלו הולכים להעיף את העיר עם תפריט המבוסס על אוכל בייתי עם הברקות שהופכות אותו למעניין, מנות עשירות ונדיבות, מחירים הוגנים והכי חשוב לפחות עבורי - טעמים מאוד מיוחדים, שאין דומה להם בעיר. המקום היחידי שאולי מעט דומה הוא המקום של שופט המאסטר שף - אייל שני, ואני מתכוונת למזנון, שם ה-קונספט הוא "הכל בפיתה", כאן זאת רק אופציה. וגם המילויים שונים מאוד. בעוד אייל מתעסק בחומרי גלם מעולים בטיפול מינימלי, אבי לוי עושה תבשילים עם טעם של פעם שמותאמים לכאן ועכשיו ואפילו לתל אביב. אפשר לשבת בחוץ או בפנים, לשבת או לקחת, בצלחת או בפיתה. מה בתפריט? 5 מנות חומוס, 4 סלטים, 16 מנות "סינייה" (מחבתות) - שאת חלקן ניתן לקבל בפיתה בתפריט נפרד, 5 מנות תחת הכותרת "מגולגל בתוך נייר, שהן סוג של פתיח או תוספת ושני קינוחים.

פתחתי עם פתיח כדורי בטטה רכים (22 ₪) שהוגשו מתנה לכבוד שבוע הפתיחה.

למנה עיקרית הזמנתי אנטריקוט דק עם ביצת עין וצ׳יפס מסולסל שמגיע עם לחם שנאפה במקום ו- 2 ממרחי צד לבחירה שגרמו לי לחוש אשכנזיה מתמיד... מקבובה, שרמולה, זעלוק... אין לי מושג מה טעמתי שם...

שורה תחתונה: לא זוכרת מתי אם בכלל הצלחתי להתלהב ולהתרגש מאוכל שהוא לא מסעדת שף מסעירה. האוכל היה מצויין, יש עוד מנות רבות בתפריט שקרצו לי כבש ולימון כבוש, חריימה שקדי עגל וצ'יפס בטטה, מרגז טחול ואפונה, המבורגר אלגיראי עם צ'יפס עמבה וזאת רק ההתחלה המפתה) יצאתי מלאה וכבר חושבת מתי שוב.


Recent Posts
bottom of page