top of page

דינר | בר א וין

לבר א וין הגעתי מסוקרנת, אין תפריט למקום ברשת וניזונתי מביקורות מפרגנות ומעוררות ומתמונות אינסטוש מגרות. הקונספט של המקום היה מעט עמום עבורי וגם לאחר הביקור קשה לשים את האצבע ולהגדיר את בר א וין, לא בר, לא מסעדה, לא בר יין, לא ביסטרו, אבל אולי לא תמיד יש צורך לחפש הגדרות. הגעתי לבר א וין עם ציפיות גבוהות כאוהדת נלהבת של הסרוסריה עוד מימיה הראשונים. אז החדשות הטובות שאוירת ההדוניזם, המנות המיוחדות והמושחתות והוויב השמח והמשוחרר הצליחו לעבור יחד עם עינב אזגורי - השף, מהסרוסריה לבר א וין. האריזה ותוכנה כלומר המקום והאוכל, עולם אחר לחלוטין. אם הסרוסריה קירבה את רחוב בן יהודה לספרד, בבר א וין רוטשילד הופך לפריז. גם כאן המנות קטנות-בינוניות, אין מנה עיקרית אחת גדולה שתסגור לכם את הישיבה ותוביל לשובע, מה שמאלץ את הסועדים להזמין 2-3 מנות כדי לשבוע או לאכול ב״שרינג״ שלל מנות. המקום בשונה מהסרוסריה גדול, יש חלל פנימי הכולל גם בר וחלל חיצוני הצופה אל הכיכר הנאה בקצה שדרות רוטשילד. הזמנו 3 מנות מקטגוריות שונות, האחת בשרית, האחת גבינתית והשלישית כולה ירקות.

מנת קרוקטים של בשר לחי בציפוי פריך ומטוגן, היא מנה של 2 קרוקטים, שהם 4 ביסים שמנוניים אך טעימים, שלוו בחמוצים וחרדל- נשנוש כייפי ליד האלכוהול. גסותן הולמת יותר חצי ליטר בירה מכוס יין אלגנטית, אבל עזבו שידוכים מושלמים, זה טעים.

מנת קממבר עיזים במליחות עזה הוזנה בריבת תותים ואם נחזור לנושא השידוכים - יצרה שידרוך מושלם!

תוסיפו מעט אגוזי מלך ולוז שמוספים פציחות וארומה אגוזית ושוב יש לנו ביס מושחת ומענג. מנה מיוחדת שלא נתקלתי בדומה לה בארצנו. מנה לא גדולה בגודלה אבל מדובר בכיכר קממבר והמנה כבדה וסותמת.

ו.. טעימה בצורה שערורייתית.

בר א וין. כיכר קממבר וריבה

את שתי המנות הכבדות איזנו עם "מנה של רזות" שתיתן לנו קצת אויר. מנת קרודו ירקות - שהיא שם יומרני לאוסף נאה של ירקות צבעוניים שמוגשים על קרח שהופך אותם ליפים, בוהקים, קשיחים ןנגיסים מתמיד. אלו אומנם רק ירקות כפי שהם ואין מה להרחיב, אבל הם נפלאים לחום אוגוסט בעיקר שאתה יושב בחוץ.

בר א וין. קרודו ירקות

אחרי כוסית יין קליל ובאמת לא יקר, האוכל נשטף מעט והתפנה מקום למנה נוספת, מעט פחות לנשנוש ויותר גדולה מקודמותיה. וגם יותר בשרית - סינטה פרוסה לנתחים עם צי'פס פריך ודק ורוטב טרטר. הבשר היה נפלא ואדמדם ללא פחד, הצ׳יפס היה צ׳יפס ממוצע. כייף גדול כבר נאמר?

קינוח מוס היה קינוח לא טוב, לא נהנתי ממנו וקשה שלא להנות ממוס שוקולד. הוא היה סתמי, מרקם כבד, וטעם מריר מידי לצידו הוגשה גלידת וניל סתמית. כנראה הקינוח הפחות מומלץ וגם לא פוטוגני.

כשאתם פה לכו על הקרפ סוזט בלי למצמץ. קרפ מטוגן בחמאה במילוי קרם פטיסייר תפוזי - דמעות כמה שזה טעים וכמה שזה משמין.

לסיכום, יש לקחת בחשבון שהמנות לא גדולות ויש כאלו שזה מעצבן אותם, בנוסף השירות נונשלנטי וכמו שזה אומר הוא לא הכי מתאמץ. האוכל מצויין, האווירה קלילה, שיקית וסקסית ולא נותר אלה להכתיר את בר א וין כמקום החם של קיץ 2016.

בר א וין

רוטשילד 7 תל אביב

טלפון | 050-336-6622


Recent Posts
bottom of page