top of page

חדשות האוכל | שוק האוכל החדש Urban Zone TLV

סלט הודי והמון אנשים

בניגוד לשרונה מרקט שלפתיחתו קדמו שנתיים של פרסומים וציפייה, הפעם החליטו ב"גינדי" להפתיע את כולם. במתחם אורבני של קירות בטון חשופים, צמוד לקניון Fashion TLV החדש נפתח ממש היום לקהל הרחב שוק אוכל קטן אך מיוחד שעתידו בעוד ארבעה חודשים אינו ידוע. השוק מורכב מ-8 דוכני מזון קטנים המציעים מנות מרחבי הגלובוס תוך כדי דגש על מנות טרנדיות שזאת הפעם הראשונה שניתן למצוא אותן בארץ.

את תואר ה"תור הארוך ביותר" קוטף הדוכן היפני, אם תמתינו יפה בתור ארוך בסופו יוצע לכן קודש הקודשים ה"בורגר ראמן". טרנד שהיה להיט עולמי לפני כ-4 שנים ולמען האמת שף דיויד פרנקל הגיש את המנה המדוברת כבר לפני 3 שנים בבר ה"זוביזו". מחיר הבורגר ראמן מתחיל ב-38 שקלים ומטפס לעבר ה-50 שקלים אם תרצו תוספות על ההמבורגר כמו פיטריית שיטאקה או ביצת עין או תוספות בצד.

דיויד פרנקל הכי בורגר ראמן לפני 3 שנים

אל המקום השני והמכובד בתואר התור האינסופי, מגיעה Nola המציעה להיט מסקרן שנראה לראשונה השנה ביו יורק, בצק ה-cookie dough שמגיע בכדורים בגביע ממש כמו גלידה. כחובבת cookie dough מושבעת הדוכן הזה הכי שימח אותי אך המוצר הסופי מאכזב. איכויות הבצק נעלמות, יש מעט טעמי לוואי ובצק העוגיות בתוך גלידת בן אנ ג'ריס הן הדבר האמיתי אותו ציפיתי לפגוש.

התור הארוך שתפס את המקום השלישי הוא התור ל"וופל פאפ" (waffle puff) הלהיט שמגיע מהונג קונג. בדומה לוופל הבלגי המוכר, כאן הוופל עשוי כדורים המתקבלים באמצעות מכונת וופל עם שקעים. ניתן לבחור גם את טעמי הוופל כמו red velvet שיעניק לכם ופל אדמדם. מעל הוופל ממרחי נוטלה ושוקולד לבן, גלידה רכה ותוספות צבעוניות ובהמשך גם וופל מלוח.

שני הדוכנים שמצאו חן בעייני היו הדוכן ההודי שמציע מבחר "דוסות", קרפים דקיקים ופריכים עשויים אורז, עם גבינה או בגרסה טבעונית וגם סלט רחוב רג'יסטאני שמגיע בקונוס נייר ומכיל עגבניות, בצל ירוק, כוסברה, אורז תפוח, בוטנים, איטריות יבשות ומן מאנצ'יז (פיצוחים) הודים, כשהכל מתובל ברוטב צ'אטני ירוק.

אם תסתכלו היטב מאחורי התור הארוך לראמן, מסתתר הדוכן הספרדי שמציע מבחר טאפסים של פירות ים טריים עשויים במקום על הפלאנצ'ה, קרפצ'יו תמנון מפלא וכמובן פאייה פירות ים.

מכינים דוסות ב"איצ'יקידנה"

מה עוד? דוכן תאילנדי שפחות ריגש, כי סום טאם ודים סאם אנחנו כבר מכירים, "באני צ'או" הכריך האפריקאי שזה כבר סניף שלישי שלו ודוכן יווני של החמארה "קפיטן" משוק הכרמל המגיש גירוס.

עכשיו כשאתם יודעים למה לצפות, תחליטו אם בא לכם להמתין בתור.

Urbum Zone

כתובת | קרליבך 4-6

ימי פעילות | רביעי - שבת בלבד

שעות פעילות | 12:00-24:00


Recent Posts
bottom of page