top of page

חדשות האוכל | מהפך לוהט בברנינג טאקוס


טונה אדומה בבלדי מרי. לוס ברנינג

משהו ממש טוב קרה ל"ברנינג טאקוס" ולמשהו הטוב הזה קוראים רוברט קלוגר. עד לפני כחודשיים הוא היה השף של הסרווסריה המצליחה ומי שהנהיג את "בראנצ' השיכורים" בסופי השבוע, שהפך למודל חיקוי בכל רחבי הארץ. עכשיו הוא הגיע עם אותו וייב ייצרי ופרוע למטבח הצנוע של ה"ברנינג" וכמו שזה נראה ונטעם מדובר במקום הכי נכון לפחות לקיץ 2017.

סרף & טרף. בטן חזיר וקוקי סן ז'ק בטאקו

המקסיקנית המדוברת נפתחה לפני שנתיים ברחוב אלנבי ולפני כחצי שנה עברה לכתובת חדשה, גם היא ברחוב אלנבי, מול בית הכנסת הגדול. לוס ברנינג פעלה לה בשקט, מנסה לשרוד בתוך גל המקסיקניות ששטף את העיר אשתקד עד החודש האחרון בו התרחש המהפך. החלל אומנם לא עבר שום שינוי אבל התפריט הפך ממקסיקני מוכר למקסיקני שאתם חייבים להכיר.

רוצים דוגמא? בוריטו כולנו מכירים, אבל בוריטו שעוטף שווארמה מקסיקנית בשם"אל פסטור" המורכבת מהרבה נתחי חזיר וקצת בקר ומוגשת עם אננס מתוק וחלפיניו חריף (52 ש"ח) סביר להניח שעוד לא טעמתם. טאקוס מכירים? אבל טאקוס סרף & טרף עם בטן חזיר וקוקי סן ז׳אק עוד לא היה כאן (72 ש"ח ל-2 יח').

לראשונות שחלקן קטנות וחלקן גדולות מוגשות מנות כמו טונה אדומה בבלאדי מרי, צנוניות ופלפל חלפיניו (56 ש"ח), קסדייה עמוסת מרכיבים ורטבים, טורטיות התירס ממולאות ב-3 גבינות: צ'אדר, פרמז'ן ווואחקה שהיא גבינה המזכירה מוצרלה ומגיעה מקסיקו, פטריות, אספרגוס, בייקון, ביצת עין ומעליהן רוטב פלפל הבנרו, שמנת חמוצה וסלסה (62 ש"ח) או בייבי ברנינג ריבס קריספיות המבושלות בבישול ארוך במרינדת פלפל אנצ'ו (72 ש"ח), אם תצליחו להגיע לסוף הערב עם מקום בבטן יש גם צ'ורוס.

התפריט החדש דינמי ומשתנה תדיר בהתאם לרוחו של קלוגר האקספרימנטלי שאוהב לנסות דברים חדשים שתמיד מובילים למנות מטורפות. שיא השחיתות צפויה להירשם בסופי השבוע בבראנצ'ים שלא מפחדים מכולסטרול, שומנים ופחמימות. ללא ספק הולך להיות מאוד שמח וזה עוד לפני שסיפרנו לכם שהמקדימים להגיע זוכים ליהנות מה"Happy hour" בין השעות 17:00-19:00 .

ברנינג טאקוס

כתובת | אלנבי 97

טלפון | 052-4800128


Recent Posts
bottom of page