top of page

חדשות האוכל | רוטיסרי מבית דא דא ודא

בדיוק כמו שאני פחות חובבת מסעדות מהסוג שמציע "תפריט הכל", אני מאוד אוהבת מקומות שמתמקדים בדבר אחד ומדוייק. כייף ,למצוא מקומות שעושים דבר אחד, עשוי ללא דופי עם הרבה מחשבה מפוקסת. חלל הדא דא ודא יזכיר לחלקינו את פריז ולחלקינו את ניו-יורק, אבל כך או כך העיצוב, הויטרינה, אופן הישיבה והאוכל מביא ניחוחות של חוצלארץ לרוטשילד פינת הרצל.

השבוע, על הדופן של רחוב הרצל נפתח הרוטיסרי החדש של המקום כשהוא גולש באלגנטיות על טרנד אוכל הרחוב הרחב ועל טרנד ה"עוף" שהחל השנה והחזיר את בשר העוף "הפשוט" לחזית. ברוטיסרי לא מסתפקים בעוף, ואליו חוברים בשר טלה ובקר מפורק. הבשרים הצלויים מוגשים בבגאט צרפתי לצד סלט (44-49 שקלים) או בצלחת עם תוספת חמה וסלט 58-63 שקלים). החלק היותר מעניין ומרגש הן התוספות המשדרגות, ממרח כבד עוף, ממרח ארטישוק, גבינת קממבר או גרוייר וה-תוספת: קריספי סקין, עור עוף דקיק, פריך ומלא בטעם (9-12 שקלים).

רוטיסרי דא דא ודא. לא לשכוח קריספי סקין

אז זה נשמע מאוד פשוט אבל אלוהים בפרטים הקטנים וכל ביס כאן מחושב. בחרנו בבגאט עם בשר טלה. פעם הטלה הזה נצלה כרולדה מתובלת אבל לפני שמכניסים אותו לבגאט הוא מפורק ומוגש בפיסות קטנות. הבגאט מהסוג האקסטרה פציח, מוגש עם חסה, בצל סגול, איולי, חרדל, שמן זית ואם תרצו צ'ילי חריף. הבגאט נחצה לשני חלקים גדולים ומשביעים מאוד. לצד הסנדויץ' מוגש תמים בחזותו, סלט חסה ועגבניות שרי רעננים הרבה יותר מהירקות במקרר הביתי שלי. ביס מהסלט מצליח להפתיע בזכות רוטב וינגרט טרגון. רוטב פשוט ונפלא. השבוע המקום עוד בהרצה, כך שהאושר הצלוי מוגש רק בשעות הצהריים 12:00-16:00, משבוע הבא השעות יתרחבו גם לערב.


Recent Posts
bottom of page