top of page

איפה לאכול? 5 מקומות מומלצים שנפתחו החודש

לפתוח את הבוקר עם מתוק, עסקית משתלמת בצהרי היום, ארוחת ערב על הבר, אוכל מלווה אלכוהול וגם סטריט פוד עם דיל שווה בכל שעות היום, 5 אופציות מומלצות וחדשות שיהיו התשובה שלכם לשאלות החשובות של החיים, כמו איפה אוכלים היום ולאן לצאת?

- קפיטריה -

המיזם החדש של בעלי קפה אירופה המצוינת, היא מסעדה הממוקמת בתוך קניון האופנה של גינדי. העיצוב צעיר, קייצי ובעיקר מאוד ורוד ומשמח. התפריט שמרני ונראה דומה להרבה מסעדות "ביסטרו" קיימות, הביצוע שואף לשלמות ובשעות הצהריים מוגש תפריט עסקיות שיעניק לכם גם מנה ראשונה במחיר העיקרית.

מה אוכלים?

סלטים שוברי שיגרה כמו סלט סשימי אסייתי (67 שקלים) ומנות כמו קרפצ'יו דג ים או שייטל (54 שקלים) וברבוניות מטוגנות (69 שקלים). ארוחות עסקיות (65-88 שקלים) עם מנות עיקריות מוכרות כמו שניצל ופירה, קבב טלה, המבורגר, כבדים, וניוקי וראשונות כמו ארטישוק פלנצ'ה, כדורי ארנצ'יני וכבד קצוץ.

איפה? החשמונאים 96 תל אביב

- באנז -

הלחמנייה האסייתית, הלבנבנה והרכה שנכנסה לכל תפריט אסייתי סוף סוף מקבלת מקום משלה. המקום הוא בין "פאסט פוד" ל"סטריט פוד", אורבני וקליל, עם תפריט המציע 8 מנות באן במילויים שונים של בקר, עוף, לבן, דג, צמחוני וטבעוני ודיל שווה של 2 לחמניות לבחירה ותוספת ב-54 שקלים בכל שעות היום.

מה אוכלים?

באן עם בטן חזיר, מלפפונים מוחמצים, בצל ירוק ורוטב הויסין, באן עם קריספי צ'יקן, רוטב פלפלים, קולורבי, כוסברה וצ'ילי, דג סלמון בסויה אינדונזית, ג'ינג'ר ועשבים וגם סלטים אסייתים, קערות אורז ובאן לילדים.

איפה? הרצל 17 תל אביב

- מנסורה -

מסעדת "פיין דינינג" באוווירת קז'ואל נינוחה באיזור המוסכים הקשוח של יפו. בר גדול ועגול במרכז המסעדה מאפיין את המקום ומרמז על תפריט יינות גדול. העיצוב משאיר קירות מקולפים לצד עיצוב פשוט מאוד ועדכני. התפריט מציע הרבה דגים, פירות ים וקצת בשר, עם תפריט שלא ממציא את הגלגל אך בהחלט מציע מגע אישי.

מה אוכלים?

ראשונות קרות מן הים כמו טרטר אנטיאס עם אבוקדו (62 שקלים) או קרפצ'יו שרימפס עם צ'יפס לשון הפר (52 שקלים) מנות בינוניות בגודלן כמו ספגטי בשר סרטנים (74 שקלים) או ריזוטו דלעת וגבינת כבשים (58 שקלים), עיקריות יותר סטנדרטיות כמו כרע עוף על ריזוטו חיטה וכרוביות (74 שקלים) או סטייק פילה על עצם (142 שקלים), וכמובן קינוחים לא שגרתיים כמו טארט שוקולד עם כוסמת או ברד פודינג עם רוט טופי (38 שלקים)

איפה? דרך שלמה 13 תל אבית יפו

- בולונז'רי 96 -

הקונדיטור ערן שוורצברד פתח בית קפה-קונדיטוריה מפתה במיוחד שמציע ליושבים במקום, מאפים מלוחים, כריכים, סלטים. לחמים משגעים לקחת הביתה וגם ויטרינה צבעונית ומשתנה תדיר של עוגות פאי גדולות ומרהיבות וקינוחים אישים פוטוגוניים במיוחד, עמוסי פירות וקרמים צבעוניים.

איפה? יגאל אלון 96 תל אביב

-שיראטויה -

הסושי כבר עבר קליטה מלאה בארצנו וגם הראמן, והם פתחו את השער לעוד דברים מעניינים ופחות מוכרים מהמטבח היפני. בשיראטויה מביא המסעדן אלי גרוסמן, את האיזאקיות היפניות לישראל. מדובר על אוכל ברים שנועד ללוות ערב אלכוהולי. 4 עמודים גדושים במנות קטנות וזולות של דגים נאים, שיפודי יאקיטורי, מטוגנים, סלטונים, מנות גריל ומרקים.

מה אוכלים?

3 סוגי סשימי (67 שלקים), קליפורניה רול (30 שקלים), נאסו מיסו, סירת חציל ברוטב מיסו מתקתק (34 שקלים), זוג קרוקטים של שרימפס,תירס ובשמל (29 שקלים), מרק ראמן על בסיס ציר לבן (44 שקלים), יאקיטורי בטן חזיר (15 שקלים), פרגית פריכה בסויה (29 שקלים) וגם בורגר יפני (34 שקלים)

איפה? נחלת בינימין 57 תל אביב


Recent Posts
bottom of page