top of page

כל הפייבוריטים שלי

בלי לבלבל יותר מידי את המח, אלו המנות והמקומות האהובים עלי. אלו שאני מוצאת את עצמי חוזרת אליהם שוב ושוב, ממליצה עליהם שוב ושוב, ואף לא מאכזבים.

הפיצה האהובה עלי: פיצה פיליפ

קוראים לה פיצה צרפתית על גחלים. לא יודעת איה הגחלים ומה צרפתי בה אבל היא הכי טעימה שיש, ברמ הבצק הדקף הרוטב החמצמץ, והנדיבות בגבינה ובתוספות המרובות.

תוספות אהובות: בייקון, חזה אווז וארטישוק.

מגיעה גם במשלוח לתל אביב, רמת גן וגבעתיים אבל אין על הבצק כשהוא יוצא ישירות מהתנור.

המנות הכי טעימות שאכלתי בנובמבר 2017
 

הראמן האהוב עלי: מיאזאקי

אין שני ראמנים זהים, לא ביפן ולא כאן. כל מקום מייצר ראמן עם טעם ייחודי לו. אני מכורה לראמן ה"טאבאסקי" של מיאזאקי בשוק צפון ברמת החייל. הוא לא קלאסי במובן האותנטי ליפן, אבל יובל בן נריה יודע מה הוא עושה. ציר עוף עכור, עמוק ומשגע, איטריות חיטה דקיקת שתענוג לשאוב ותוספת שיפוד פרגית צלוי לשלמות.

 

המשפחתית האהובה עלי: נונו

כאן אנחנו אוהבים לחגוג, בתמחור שפוי, שירות טוב, חצר שמאפשרת לטף להשתולל עד בוא הקינוח ובעיקר, אוכל שפשוט לא נופלים בו לעולם. הפסטות מעולות, הפיצות מהטובות בארץ, הראשונות קלאסיות אבל לא הכי בנאליות וסלט כריות הוא הסלט הכי טעים בארץ. מה עוד? לא צריך לחפש חניה.

סלט כריות בנונו. לא לוותר עליו
 

הגלידריה האהובה עלי: בוזה

יש הרבה גלידות טובות ומענגות. בוזה היא הבחירה שלי בשל המרקם הקרמי והטעמים המיוחדים והייחודיים שלהם.

טעמים שבשבילם אני פה: גוגו הפוך (שלא תמיד נמצא), קשיופאה, קרם בוזה ופיסטוק מלוח כמו שצריך.

גלידה בוזה
 

העסקית האהובה עלי: יא פאן

יא פאן גם היא של שף יובל בן נריה נפתחה לפני שנה וחצי והצליחה לרגש (אותי לפחות) עם תפריט מלא בהפתעות, שכולל מנות יפניות מיוחדות (מאזאמן, צ'ירשי, קאטצו וסאנדו), סושי איכותי (לא רולים), טמפורה מושלמת וגם קריספי צ'יקן והמבורגר עם נגיעות, איך לא יפניות. זה לא שלא מעולה כאן בערב, בבראנצ' סופש או בשעות אחר הצהריים אבל העסקית מאפשרת לטעום עוד ועוד מנות מהתפריט המגוון ולקבל גם ראשונה מדויקת באותו המחיר.

 

הבראנצ' האהוב עלי: בר א וין

כל נושא הבראנצ'ים שהופכים את הסופ"ש להרבה יותר שווה, התחיל בסרווסריה עליה השלום, בבראנצ' השיכורים שהנהיג שף עינב אזגורי. משם עבר השף לבר א ין והנהיג בראנצ' שמצליח לשלב בין שחיתות לשיק צרפתי ושיכרות קלילה. מה אוכלים? הרבה ביצים! בקרפים, על קריספי צ'יקן, בסלט ניסואז עם טונה טטאקי, במקושקשת עם בוטרגו או כביצי דגים על בליני סלמון.

הבראנצ' המושלם
 

הפיתה האהובה עלי: חלקי פנים בכרמל

נכון, יש את ג'סמינו ושניהם נורא טעימים (לא יכולה שלא להזכיר ולהמליץ על לב של עגל ושקדי טלה), וגם האב ורוח הקודש - המזנון של א.שני תמיד טעים (סטייק מינוט לנצח), אבל אם צריך לבחור מנה אחת אז חלקי פנים טלה שמורכבת מלבבות, כבדים ושקדים בפינה עננית ולא ענקית, עגבניות צלויות על האש, עשבים, טחינה ועמבה. גן עדן.

מעורב פנים בכרמל
 

מסעדת ה-VFM האהובה עלי: נאם

אני מאוד אוהבת את נאם ומעניקה לה מספר תארים. התאילנדית החביבה עלי, המשלוח שהכי משמח אותי והכי חשוב המסעדה עם ה-VFM הכי גבוה (תמורה לכסף). היא לא יקרה, השירות מצויין וקליל, מתאימה לכל פורום וכל המנות מוצלחות כך שכולם מרוצים. מה אוהבת במיוחד: סלט פפאיה, סלט פומלה, נאם טוק להט וחזיר פריך בקריספי שום,

משלוח של נאם התאילנדית
 

מסעדת הבשרים האהובה: האדסון (והמנה הטובה ביקום)

אם חלק מהבחירות היו קשות וצמודות כאן יש מסעדה אחת שלא רואה ממטר אף אחת. לא רק שמדובר בנתחים הכי טובים, מנת ה"חלונות" המפורסמת היא מנה ששווה להגיע רק בשבילה ואם אתם לא מכירים מדובר בפשע אם כל זה לא מספיק, אחרי שאוכלים כאן המבורגר "חוק וצ'אדר" (שמופיע רק כספיישל) אי אפשר לאכול המבורגר בשומקום אחר,

חלונות בהאדסון
 

הקינוח האהב עלי: סמיפרדו ברגמוט באריא

נכון שלהכתיר קינוח אחד זה אפילו קצת פשע וכמבן שיש עוד מלא קינוחים מדהימים בעיר ובכל זאת הסמיפרדו החמצמץ וההדרי על רוטב גנאש הפיסטוק המלוח עם שערות הקדאיף והרחת לוקום הזה מוציא אותי מדעתי. הקינוח הזה הוגש במסעדת "ניקס" שנסגרה, משם "נחטפה" הקונדיטורית המוכשרת רוני שטריקר. יתכן מאוד שהקינוח הזה כה אהוב עלי כי הוא מגיע אחרי האוכל הלא פחות משובח של גיא גמזו והקוקטיילים הכי טובים בעיר.


Recent Posts
bottom of page